onsdag 24 september 2014

KALENDARIUM ht 2014

SEPTEMBER
Har som plan att hinna studera på Masterprogrammet i kulturvård  på halvfart under det kommande året med start i september. 

Jag kommer att delta på BokbindarGesällskapets årsmöte som hålls i anslutning till Bok- & biblioteksmässan i Göteborg under helgen 26-29:e september. 

OKTOBER
Jag arbetar vidare med inventeringen av kyrkornas böcker i Skara stift under hösten 2014. I oktober besöker jag kyrkor i Lidköping med omnejd. 

Jag reser till Japan med mina kollegor och kurskamrater från utbildningen i papperskonservering. Vi kommer att besöka intressanta platser och institutioner för japansk papperskonservering och traditionell papperstillverkning.

NOVEMBER
Arbetar vidare med inventering av böcker i kyrkor i Mariestad med omnejd.

Försöker att hinna med visst praktisk bokbinderiarbete. Utställningsband ska produceras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar